Моє портфоліо за тренінгом

План вивчення теми


Автор
Модуль 1. Заповніть всі відомості про себе та навчальний заклад, в якому ви працюєте
Ім’я, по-батькові та прізвище
Дідович Світлана  Миколаївна
Назва навчального закладу
Павлоградська ЗШ 8
Місто, село, район, область
Павлоград
Відомості про тренінг
Модуль 1. Заповніть всі відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
4-16 грудня 2017 року
Тренери
Бондарева Раїса Григорівна
Місце проведення тренінгу
Павлоградський міський ліцей
Опис навчальної теми
Модуль 1-2: Обдумайте навчальну тему та можливий сценарій вивчення теми. Переглядайте та змінюйте цей розділ впродовж всього тренінгу.
Назва
«Серебряный век» русской поэзии
Стислий опис
Модуль 2: Напишіть перший варіант стислого опису. 
Модуль 9: Запишіть остаточний варіант стислого опису.
Даний проект розроблений для учнів 11 класу. Завдання цього проекту – познайомити учнів з яскравими сторінками поезії 19-20 століття. Познайомити з творчістю поетів «серебряного века»,  навчити бачити особливості поетики, розуміти значення поетичних шкіл, оцінювати духовні досягнення.
Предмет, навчальна тема
Література «Серебряный век» русской поэзии»(обзор)
Всесвітня література
Інформатика
Клас (вікова категорія)
Модуль 1-2: Запишіть клас та вік учнів
11 клас, 17 років
Приблизний час вивчення теми
Модуль 2: Запишіть орієнтовний час вивчення теми
Модуль 9: Подумайте та запишіть, скільки часу потрібно для вивчення цієї теми з використанням методу проектів
Чотири тижні
Освітні засади
Державні освітні стандарти
Модуль 3: Скопіюйте  перший варіант вимог Державних освітніх стандартів, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних освітніх напрямів.
Мета - формування комунікативної і літературної компетенції, що базується на знаннях, уміннях пізнавального і творчого типу, соціальних навичках, світоглядних переконаннях тощо. формування мотивації до вивчення мови та літератури; пізнання через мову історії, культури народу, естетичних та моральних цінностей; формування духовного світу учнів, світоглядних уявлень, загальнолюдських ціннісних орієнтирів; вміння аналізувати та інтерпретувати зміст твору, суть морального конфлікту та власну етичну позицію щодо нього, співвідносити порушені у творі проблеми з власним життєвим досвідом, розв'язувати творчі завдання різних типів.
Навчальні програми
Модуль 3: Скопіюйте перший варіант вимог навчальних програм, яким відповідає ваша навчальна тема. Якщо тема стосується декількох навчальних предметів, випишіть основні вимоги з різних навчальних предметів.
Составляет конспект лекции учителя, принимает участие в беседе по ранее изученному (французский символизм. Выразительно читает и комментирует стихотворения поэта, раскрывая их художественное своеобразие; анализирует стихотворения, отмечая их принадлежность к символизму; интерпретирует избранные стихотворения.
Находит и объясняет  значение образов-символов в стихотворениях.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання учнів
Модуль 3:Запишіть перший варіант навчальних цілей.
Доповнюйте, змінюйте навчальні цілі в кожному наступному модулі.
В учнів будуть вдосконалюватися навички:
·         розвитку, впровадження та донесення нових ідей до інших;
·         вмілого, відповідального мислення, що дозволяє  формулювати надійні вірогідні судження для окреслення, аналізу та вирішення проблем;
·         розуміння, усвідомлення ролі ефективного спілкування, створення та використання різних видів спілкування: усного, письмового та за допомогою мультимедіа-засобів в різноманітних формах та в різних умовах;
·         вміння швидкого та ефективного пошуку інформації, критичного та компетентного оцінювання інформації, вміння вірно та творчо використовувати дані для вирішення проблем.


Основні запитання
Модуль 3. Запишіть перший варіант Ключового, Тематичних та Змістових запитань. Переглядайте та вдосконалюйте їх за необхідності в наступних модулях.
Ключове запитання
Як поезія впливає на світогляд людини?
Тематичні запитання
1.    Які закони стверджує поезія?
2.    Якими формами поезія змінює світогляд людини?
Змістові запитання
1.    Що таке поезія?
2.    Як розвивалася поезія наприкінці 19- початку 20 століття?
3.    Які є напрямки поезії та в чому їх особливості?
4.    Які поети є представниками «серебряного века»?
5.    Чи знайомі ви з віршами поетів «серебряного века»?

План оцінювання
o Модуль 3: Запишіть перший варіант Плану оцінювання та запишіть остаточний варіант методів та інструментів оцінювання навчальних потреб учнів в розділі На початку проекту.
o Модуль 8: Запишіть перший варіант Стислого опису оцінювання та опишіть використання  Форми оцінювання для учнівської підсумкової роботи.
oМодуль 9: Створіть інструмент для оцінювання самоспрямування учнів у навчанні та створіть остаточний варіант Графіку оцінювання  та Стислого опису оцінювання.
Графік оцінювання
На початку проекту
Впродовж роботи над проектом
Наприкінці роботи над проектом
Опитувальник/тест
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя
Презентація Основних запитань


Опитувальник/тест
Журнали спостережень
Записи/нотатки вчителя
Презентація Основних запитань



Анкетування
Консультації
 Самостійна робота з Формами оцінювання (само- та взаємооцінювання)
Написання твору-мініатюри

Анкета
Форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки
Форма для оцінювання продуктів проекту
Письмові огляди, звіти
Журнали спостережень учнів

Демонстрація (захист проекту), презентація
Опитування

Підсумкове есе
Форма оцінювання  презентації (продукту)


Стислий опис оцінювання
На початку роботи над проектом використовую метод опитування/анкетування, обговорення основних питань, перегляд учительської презентації  та її обговорення.
Інструменти оцінювання: опитувальник/тест, журнали спостережень, записи вчителя, презентація основних питань.
Впродовж роботи над проектом проводжу анкетування, консультації та надаю завдання для самостійної роботи учнів, пишуть твори-мініатюри.
Інструменти оцінювання: анкета, форма оцінювання для роботи в групах та самооцінки, письмові звіти, журнали спостереження учнів.
Наприкінці роботи над проектом проводимо захист проекту з показом презентації, проводиться опитування.
Інструменти оцінювання: пишуть підсумкове есе, заповнюють форму оцінювання презентації.

Графік оцінювання
Організаційні діаграми
Самоспрямування
Форма оцінювання презентації
Шаблон презентації для учнів з потребами
Методичні засади
Попередні знання та навички
Учні повинні володіти програмою Word , вміти створювати учнівську презентацію за допомогою програми Power Point, навичками роботи в групах, володіти необхідними знаннями з теорії літератури.
Діяльність учнів та вчителя
o   Модуль 3: Записати, які дослідження виконують учні при вивченні теми.
o   Модуль 4: Записати, як здійснюється з’ясування навчальних потреб учнів, що базується на вивченні їх попередніх знань, вмінь і навичок. Як вступна презентація допоможе з’ясувати навчальні потреби учнів.
o   Модуль 5 і 6: Записати, як учні використовуватимуть Інтернет при вивченні теми, виконанні проектів .
o   Модуль 7: Після створення вчителем прикладу учнівської роботи записати про те, як учні його використовуватимуть в якості прикладу для створенні власних робіт.
o   Модуль 8: Записати, як відбуватиметься оцінювання учнівських комп’ютерних робіт, їх діяльності в ході виконання проектів.
o   Модуль 9: Описати, як здійснюватиметься диференціація навчання в ході вивчення теми, формуватиметься і оцінюватиметься самоспрямованість учнів у навчанні та відслідковується їх прогрес у навчанні.
o   Модуль 10: Описати, як здійснюватиметься фасилітація навчального процесу, які будуть учням надані інструкції та вказівки для допомоги їх навчанню.
Провести опитування учнів з даної теми, створивши журнал опитування.
Ознайомити учнів з ключовим та тематичними запитаннями.
 Обєднати учнів у групи, які будуть збирати інформацію за даною темою, використовувати ресурси Інтернету.
 Дослідники повинні зясувати, які напрямки поезії 19 - початку 20 століття є в літературі даного періоду. Літературознавці з’ясовують, хто з поетів належить до представників «серебряного века».
Аналітики повинні читати вірші та аналізувати їх.

Узагальнити висновки дослідницьких груп з тематичних питань: «Які закони стверджує поезія? Якими формами поезія змінює світогляд людини?» та дати відповідь на ключове питання.

Диференціація навчання
Учні, що мають проблеми у навчанні
Для учнів, які не вміють планувати роботу на весь термін виконання
проекту вчитель допомагає спланувати роботу лише на тиждень за
допомогою інструкцій, шаблонів.
Для учнів, які не мають навичок роботи із блогами та вікі вчитель
пропонує скрінкасти або друковані інструкції з покроковим
виконанням певних дій.

Обдаровані учні
Для сильних учнів пропонуються ускладнені завдання: ведення блогів, щоденників. Пропонується стати помічником для слабших учнів.

Матеріали та ресурси
Технічне забезпечення (відмітьте необхідне)          
 Фотоапарат
 Комп’ютер (и)
 Цифровий фотоапарат
 DVD - програвач
 Доступ до Інтернету
  Лазерний диск
 Принтер
 Мультимедійний проектор
 Сканер
 Телевізор
 Відеомагнітофон
 Відеокамера
 Обладнання для відео конференцій
 Інше      
Програмне забезпечення  (відмітьте необхідне)            
 Програма для роботи з базами даних/ електронними таблицями
 Програма для створення публікацій
 Програма для електронної пошти
 Енциклопедія на  компакт-диску
 Програма для роботи із зображеннями
 Програма для створення комп’ютерних презентацій
 Програма для роботи з Інтернетом
 Програма для  розробки веб-сторінок
 Програма для роботи з текстами
 Інше      
Друковані матеріали
Підручники, посібники, художня література, довідники, енциклопедії, інструкції тощо.
Обладнання та канцтовари
Основні матеріали, предмети, які необхідно замовити або зібрати чи придбати  для виконання вашого проекту. Не включайте в цей перелік речі, які є типовими для всіх класних кімнат.
Інтернет ресурси

Інші ресурси
Бібліотека, батьки


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Модуль 2. Рефлексія

Модуль 3 рефлексія

Модуль 11 рефлексія